Betalningar
Allan Mabon
2017-05-04
Hej,

Jag har bokat betalningar, samma dag, i sek och euro.

Reskontran är uppdaterad men ej bokföringen, det finns inget totalbelopp som uttag/betalning.

Hur kommer jag vidare ?

Mvh

Allan

Edwin
2017-05-04
Hej Allan,

För att bokföringen ska uppdateras automatiskt behöver du prenumerera på integrerad bokföring från marknadsplatsen. Annars måste du skapa verifikat och liknande manuellt.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Allan Mabon
2017-05-04
Created byEdwin10:56 4 May 2017
Hej Allan, För att bokföringen ska uppdateras automatiskt behöver du prenumerera på integrerad bokföring från marknadsplatsen. Annars måste du skapa verifikat och liknande manuellt. Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Hej,

Tack för snabbt svar.

Jag har haft den modulen, den gick ut sista april, jag har förnyat men ser inga förändringar.

Måste jag göra något för att uppdatera systemen ?

Mvh

Allan
Edwin
2017-05-04
Created byAllan Mabon11:14 4 May 2017
Hej, Tack för snabbt svar. Jag har haft den modulen, den gick ut sista april, jag har förnyat men ser inga förändringar. Måste jag göra något för att uppdatera systemen ? Mvh Allan
För att integrera de transaktioner du bokförde under tiden då du inte hade integrerad bokföring aktivt kan du gå in i modul System -> Rutiner -> Underhåll -> Skapa transaktioner (verifikat). Markera den typ du vill skapa och välj kör. Lämnar du fältet för nummer blankt kommer alla gamla transaktioner att integreras.

Med vänliga hälsningar

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.