Inget verifikat skapas vid reg inbet
Margitas Catering
2016-04-30
Hej igen,
nu är det verkligen try and error hela tiden…
Programmet stänger ner flera gånger och jag får registrera om samma verifierat ett antal gånger innan det går igenom.
När jag sen registrerar och stämmer av inbet och utbet skapas inte något verifikat, mailar också och bifogar skärmdumpar.
ÅTGÄRDA DETTA SNARAST!!!

Vänligen
Margita Gustafsson, Margitas Catering 070-2351304
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld13:54 28 Jun 2016
Hej Margita,

Du kan köpa till Automatisk Redovisning i marknadsplatsen direkt i systemet.

Vänliga hälsningar
Hansaworld
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-06-28
Hej Margita,

Du kan köpa till Automatisk Redovisning i marknadsplatsen direkt i systemet.

Vänliga hälsningar
Hansaworld
Margitas Catering
2016-06-28
Hej,
jag kan inte komma in i marknadsplatsen och inte ens i servern. Starta upp den snarast! Och om jag vill köpa till automatisk redovisning vad kostar det isåfall?
//Margita G
HansaWorld
2016-07-08
Skrivet av:Margitas Catering21:44 28 Jun 2016
Hej, jag kan inte komma in i marknadsplatsen och inte ens i servern. Starta upp den snarast! Och om jag vill köpa till automatisk redovisning vad kostar det isåfall? //Margita G
hej

marknadsplasten bör fungera, och i den ser du priset på automatiserade redovisning och alla andra in-apps.

MVH

HansaWorld
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.