nummerserier
User 1
2022-02-06
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon Windows
Har inga nummerserier för 2022.
Får besked vid försök att bokföra : Utanför angivna serier
Hur åtgärda?
Kund nr 12 499 41
Det här svaret var användbart
Skrivet av:User 113:41 8 Feb 2022
HansaWorld support Nordics
2022-02-07
Hei.

For å legge til videre tilpassede nummerserier må du til markedsplassen og subscribe til nummerserier.

Mvh
Det här svaret var användbart
User 1
2022-02-08
Skrivet av:HansaWorld support Nordics14:20 7 Feb 2022
Hei. For å legge til videre tilpassede nummerserier må du til markedsplassen og subscribe til nummerserier. Mvh
Hej,
På min marknadsplats i redovisningsmodulen saknas subscription för nummerserier Där finns endast andra alternativ
Jag vill gärna ha en subscription med nummerserier för 2022, men det kanske ni kan ordna.
Jag har haft samma problem tidigare år. Kanske en inställning som är fel?
mvh
Jan Björkman
TACKSAM FÖR HJÄLP SNARAST
User 1
2022-02-10
Hej, På min marknadsplats i redovisningsmodulen saknas subscription för nummerserier Där finns endast andra alternativ Jag vill gärna ha en subscription med nummerserier för 2022, men det kanske ni kan ordna. Jag har haft samma problem tidigare år.
Påminner om frågan ovan
mvh
User 1
2022-02-10
Hej, På min marknadsplats i redovisningsmodulen saknas subscription för nummerserier Där finns endast andra alternativ Jag vill gärna ha en subscription med nummerserier för 2022, men det kanske ni kan ordna. Jag har haft samma problem tidigare år.
PÅMINNER OM FRÅGAN
HansaWorld support Nordics
2022-02-10
Hei.

Kan du legge opp et bilde av markedsplassen?

Om du alt har nummerserier vil den ikke syntes, da må du gå i modul regnskap >> innstillinger >> nummerserier - bilag for bilag, og modul fakturering >> innstillinger >> nummerserier - fakturaer for fakturaer

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.