Integrerad bokföring
Sandbacken AB
2019-03-07
Per
2019-03-07
Hej.

Så bra att det fungerar nu.

Mvh.

Per
HansaWorld Support

Hej,såg att du stängt tråden.
det var ca 2 månader som det inte fungerade. Förlänger du Integrerad bokföring med 2 månader?
Per
2019-03-07
Hej.

Jag ska be om kreditering för Integrerad Bokföring för de två månader som det inte fungerade.

Jag ser även att ni har fått en faktura (381255) ang. Integrerad Bokföring för perioden Februari-Mars 2019.
Denna skall ni inte behöva betala för eftersom ni redan betalat för Integrerad bokföring fram till och med sista Juni 2019, så vänligen se bort från denna faktura.

Jag återkommer till dig här när vi ordnat upp med krediteringen.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Per
2019-03-08
Hej igen.
En uppdatering av ärendet:

Jag har nu bett att få 2 månaders kreditering av faktura 380915 som du tidigare betalade, eftersom du inte haft tillgång till Integrerad Bokföring under denna tid, inväntar svar angående denna.

Fakturan 381255 är nu krediterad så ni behöver inte betala för denna.

Fråga: Vet du möjligtvis varför denna faktura blev genererad?
Vänligen gå in på marknadsplatsen för att försäkra dig om att du inte har två prenumerationer körandes samtidigt, annars kommer du att fortsätta få dubbla fakturor tills prenumerationen löpt ut:
1. Starta Standard Ekonomi
2. Från huvudmenyn, klicka på portfölj-ikonen "Marknadsplats"
3. När fönstret öppnats upp, klicka på "Aktiva Prenumerationer" Här skall du kunna se vilka prenumerationer du har körandes. Ifall du har en dubblet av Integrerad Bokföring, vänligen då avsluta en av dessa genom att klicka på "Avbryt löpande fakturering"

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Sandbacken AB
2019-03-08
Hej,

Den faktura du nämner (381255) som ni ska kreditera, har jag aldrig fått.

I Marknadsplatsen har jag 2 integrerad bokföring:

1 som är aktiv och är betald till 30/6, samt ytterligare 1 som är aktiv fram till 31/3. Den sistnämnda har jag inte beställt, måste vara ni som lagt till den eftersom det helt plötsligt fungerade. Så frågan är vad som händer efter den 31/3?

det är lite rörigt tycker jag.
Per
2019-03-12
Hej.

Vad som sker efter den 31/3 är att du fortfarande får tillgång till Integrerad Bokföring.
Det måste ha skett något på marknadsplatsen som gjort att du fått en till prenumeration på Integrerad Bokföring.
Denna prenumeration är kopplad till faktura 381255, som vi krediterat, så du behöver inte oroa dig för den.

Du ska ha tillgång till Integrerad Bokföring fram till och med 30/06.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.