Abako International Partners AB
2018-04-03
Mitt främsta problem hela tiden har inte varit att jag inte fått in en ny klient utan den har varit helt tom, inget av vad jag hade i min bokföring finns med. Även när jag har laddat ner de back-ups som varit tillgängliga har det inte kommit tillbaka något av det jag hade i programmet.
Nu gör jag som du sa, går in på mitt konto, allt ser ut som på din screen shot, laddar ner en ny klient, öppnar, lite segt men det går till slut, det ser helt OK ut men när jag går in och begär t ex huvudbok, så är det återigen alldeles tomt, inga verifikationer alls. Jag går då in på rutiner i system, begär där import av automatisk back-up (längst upp i listan).
Först kommer så småningom ett felmeddelande, jag startar om, det tar lång tid och till slut felmeddelandet: “SendM4Message gp->gSock1dx is invalid or closed”. Sedan la programmet av, “quit unexpectedly. Startade om datorn, hjälpte inte, samma sak. Till slut slängde jag den servern.
Så gjorde jag om allt, och allt blir likadant som senast, ytterst lång tid för att starta och sedan kom ett felmeddelande igen (se screen shot). Så nu är allt ännu värre än förut!
Men mitt stora problem (fram till nu) verkar vara att det inte finns någon back up med den bokföring som jag hade, eller också att den inte laddas. Finns det någon väg ut ur detta?
Hälsningar,
Gustaf