Skrivet av:Barn Media Kunskap HB14:55 21 Feb 2018
det finns 4 företag, 3 som fungerar och en som är inte aktuellt.
Den Centrun för Kulturkommunikation (CFK) vill jag ta bort. Men jag kan ej komma in i proggramet. Dessutom jag behöver printa en del av förra årets bokföring och kan inte komma åt pr
"det finns 4 företag, 3 som fungerar och en som är inte aktuellt.
Den Centrun för Kulturkommunikation (CFK) vill jag ta bort. Men jag kan ej komma in i proggramet."
-Om detta stämmer så har du 2 företag i molntjänsten (med servrar) och ett företag som körs lokalt från din dator, utan någon koppling till en server.
Vilka av dessa 3 företag kommer du in på? Har du kundnummer till dessa? (Ifall du från huvudmenyn klickar på portfölj-ikonen som heter "Marknadsplats" och vidare går du till "Kontouppgifter"
"Dessutom jag behöver printa en del av förra årets bokföring och kan inte komma åt programmet."
-Ifall du inte längre prenumererar på integrerad bokföring så får du inte möjlighet att printa förra årets bokföring. Men detta problemet kan du lösa efter du kommit in på programmet.
"I morse pratade jag med någon som sa att han skulle prata med en medarbetare för att se något som händer i server"
-Detta har vi gjort, och vi kom fram till att du har två olika servrar som kör, alltså två olika företag i skyn.
Har du uppdaterat servern som vi bad dig göra? Till version 8.4? Tillvägagångssättet för detta har vi redan gett dig, det finns att läsa längre upp här i tråden.
Mvh.
Per
HansaWorld Support