Varför aktiveras inte min prenumeration på Nummerserier?
User 1
2018-01-12
Jag har betalt fakturan 371145 för prenumeration på Nummerserie från 08-01-01 till 08-01-31 men när jag går in på Marknadsplatsen står det fortfarande att jag inte har någon aktiv prenumeration.

Tacksam om ni kan lösa detta snarast!

Bästa hälsningar Erik
Per
2018-01-12
Hej.

Det är märkligt, vi ser att fakturan är betald, så ni bör ha tillgång till nummerserierna.

Kan ni vänligen pröva med att starta om Standards Ekonomi.

Undersök även om nummerserierna är tillgängliga genom att gå till inställningar-Nummerserier.

Om detta inte fungerar, och ifall ni har molntjänst aktiverad, prova med att starta om servern genom MyStandard.

Återkom ifall det fortfarande inte kommer upp, så måste vi undersöka detta närmare.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
User 1
2018-01-12
Created byPer15:12 12 Jan 2018
Hej. Det är märkligt, vi ser att fakturan är betald, så ni bör ha tillgång till nummerserierna. Kan ni vänligen pröva med att starta om Standards Ekonomi. Undersök även om nummerserierna är tillgängliga genom att gå till inställningar-Nu
Hej Per!

Nä, nummerserier dyker inte upp under Inställningar även när jag startat om Standard Ekonomi. Inte riktigt på det klara med hur jag startar om servern genom MyStandard?

Mvh Erik
Ester J.
2018-01-15
Hej!

Har du prenumererat på nummerserier i marknadsplatsen?

Restarte serveren på mystandard gjør man så här:

Logg inn på mystandard.hansaworld.com
På listen, velg omstart / restart.

Mvh
Ester
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.