redovisning januari 2017
Irina Bergman
2017-03-08
Irina Bergman
2017-03-08
Hej igen,
kan inte få ut min momsrapport för januari 2017, gäller ny faktura, jag har nummerserie
men brutet räkenskapsår, så jag behöver inte börja med verifikation nr 1 utan löpande
t o m 30/6 2017.
Hur gör jag ??
Mvh
Irina Bergman

kundnr 1075121
IB/B Media AB
Edwin
2017-03-09
Hej Irina,

Hur menar du att du inte får ut någon momsrapport? Saknas det siffror när du kör den eller är den helt blank (utan rubriker och liknande)? Har du kollat så att dina fakturor finns registrerade som verifikationer i modul Redovisning -> Register -> Transaktioner?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Irina Bergman
2017-03-09
Skrivet av:Edwin07:25 9 Mar 2017
Hej Irina, Hur menar du att du inte får ut någon momsrapport? Saknas det siffror när du kör den eller är den helt blank (utan rubriker och liknande)? Har du kollat så att dina fakturor finns registrerade som verifikationer i modul Redovisning ->
Hej igen,
verifikationerna finns under modul Redovisning-register-transaktioner men när
jag t ex ska skriva ut en momsrapport som är skapad i januari 2017 så under period
förstoringsglas finns inget datum för 2017. Hur kommer jag åt dessa transporter när
de finns under period. Måste jag gå in och registrera period 1.1.2017 - 31.1.2017 ??
Mvh
Irina
Edwin
2017-03-10
Skrivet av:Irina Bergman19:47 9 Mar 2017
Hej igen, verifikationerna finns under modul Redovisning-register-transaktioner men när jag t ex ska skriva ut en momsrapport som är skapad i januari 2017 så under period förstoringsglas finns inget datum för 2017. Hur kommer jag åt dessa transporte
Hej,

Har du registrerat ett räkenskapsår för 2017? Det kan du göra genom att gå in i modul Redovisning -> Inställningar -> Räkenskapsår.

Mvh

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.