Utanför angivna serier
ReklamUtveckling Colin AB
2016-10-16
Jag har Standard accounts och betalat för automatiska redos.trans.
Måste jag betala för nummerserier VARJE månad?

Lena
HansaWorld
2016-10-17
Hej Lena,

nummerserier är en in app i Standard Accounts man kan köpa om man vill ha specifika nummerserier. Men även utan in app skulle man kunna skapa transaktioner, nummern i Standard Accounts skulle starta med 1.
Funkar det inte för er? Har ni skapat räkenskåpsår? Och vilken version använder ni?

MvH,
HansaWorld Support
ReklamUtveckling Colin AB
2016-10-17
Jag har Stand Accounts 8.2, 2016-08-12. Intel MacOS10 Capitain 10.6.

Jag är redan inne i ett räkenskapsår sedan 2016-01-01!!men kan inte fortsätta bokföra utbetalningar. Då står det att det är utanför angivna serier.

Lena
HansaWorld
2016-10-17
Hej Lena!

Det fanns ett problem med versionen du använder. Vi har uppdaterat versionen och du kan ladda ner och installera den. Det ska funka på den där versionen.
Går till standardinstall.com och laddar ner svenska versionen där. Vänligen installerar versionen på en annan mapp än gamla versionen.
Du kan sedan koppla till din server när du använder ditt Standard ID.

MvH, HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.