redovisning
Tugg i Kinna AB
2016-09-07
Har fått över textbackup till Standard Accounts. När jag skall öppna
företaget godkänns inte standard ID/lösenord.
Trots flera försök.
Jonas
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld07:20 16 Sep 2016
Hej,

Vi ber om ursäkt för sent svar. Vad är det för version av Standard Ekonomi ni av använder?

Det kan vara så att installationen inte blev korrekt så om ni kan ladda ner den senast versionen av Standard Ekonomi från StandardInstall.com och importera er textbackup på nytt.

Mvh
HansaWorld Support
Tugg i Kinna AB
2016-09-12
Har haft Books och försökte gå över till Standard ekonomi i våras utan att lyckas. Nu har jag tagit ner Standard Accounts och fått över en text backup. Men jag kan inte öppna. Godkänner inte standard ID/lösenord. Frågan hängt obesvarad i en vecka snart. Att läsa forumfrågorna och se att många har samma problem gör mig lite pessimistisk. Att ringa support är frustrerande att sitta i en halvtimme och få budskapet 70 ggr utan att någon svarar?
Vad gör jag för att lösa mitt problem. Jag har använt era program i 20 år!
Jonas
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-09-16
Hej,

Vi ber om ursäkt för sent svar. Vad är det för version av Standard Ekonomi ni av använder?

Det kan vara så att installationen inte blev korrekt så om ni kan ladda ner den senast versionen av Standard Ekonomi från StandardInstall.com och importera er textbackup på nytt.

Mvh
HansaWorld Support
Tugg i Kinna AB
2016-09-19
Den version jag tog ner den 7/9 var standard ekonomi version 82211263, tror jag.
mvh
Jonas
Tugg i Kinna AB
2016-09-20
Har laddat ner ny version av SE. Nu funkar det mesta men ingående balanserna verkar inte stämma.
Jag vill också bara prenummerera på redovisning!
Mvh Jonas
Tugg i Kinna AB
2016-09-21
Nu har jag kollat vilka verifikat som finns med och ser att av bokföring sedan 1996, så saknas större delen, bl a 2001-2012.
Skall jag göra om hela nedladdningen och hoppas att textbackupen är bättre den här gången. Jag har ju under denna tid använt såväl First Office som Books.
Börjar också undra en hel del vad er support hjälper till med. Känns inte som mina frågor möter någon!
vänligen Jonas
Tugg i Kinna AB
2016-09-21
Ny nedladdning o ny backup verkar ha fixat det mesta.
mvh
Jonas
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.