Incompatibel databas
Projektor Utbildning AB
2016-05-23
Mitt Standard ekonomi hade plötsligt fått engelska text och annorlunda utseende i huvudmenyn när jag öppnade det idag.
(versionen nerladdad 29 nov 2015.) Så jag avslutade programmet och öppnade på nytt. Fick då meddelandet "incomatible database found, cant proceed exe 8002 db 8221" och programmet stängdes ned.

Behöver AKUT HJÄLP att rätta till det här. Ska inkomma med div info till SKV senadt imorgon 24 maj. Har tidigare använt trassel med Standard Ekonomi för att få uppskov med momsdekl bl a. Tror inte SKV köper det argumentet gång på gång.

So please, rätta till det hätrsnarast
HansaWorld
2016-07-08
hej

du kan ladda ned den senaste versionen av Standard Ekonomi på www.standardinstall.com. Se till att skapa en backup på din databas och importera den till den nya klienten. Det borde kunna lösa ditt problem

MVH
HansaWorld
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.