Marknadsplats - kontot stängt!!!
Hyperbarox AB
2016-04-17
Nu har det hänt igen. Kontot är stängt och jag kan inte använda programmet. Trots att jag betalar mina fakturor för nummerserier och redovisning har ni stängt mitt konto. Kan ni låsa upp så jag kan fortsätta arbeta. Revisorn jagar mig!
This answer was correct
Created byHansaWorld08:49 18 Apr 2016
hej

vi pratades i telefon tidigare. har kollat vidare på problemet, verkar inte handlar om verifiering av email. Skulle du kunna göra en skärm dump på vad problem handlar om , så kan vi kolla vidare?

MVH
HW Support
This answer was correct
HansaWorld
2016-04-18
hej

vi pratades i telefon tidigare. har kollat vidare på problemet, verkar inte handlar om verifiering av email. Skulle du kunna göra en skärm dump på vad problem handlar om , så kan vi kolla vidare?

MVH
HW Support
Margitas Catering
2016-04-18
Jag kommer inte längre in på min server. Fortsätter att komma märkliga dialogrutor. Skärmdumpar har skickats till supporten mflr.
Jag har tidigare haft problem med att marknadsplatsen inte laddats eller bara laddas. Och inte fått svar på detta mail från 23 feb. Inte kommit vidare att registrera verifikat som jag tidigare också skickat skärmdumpar om men levfakt o fakt har jag kunnat registrera tom 20151231 nu återstår att reg verifikat från augusti tom dec för att få fram mitt årsbokslut. Jag kan heller inte reg något i det nya året finns inga nummerserier...TA TAG I DETTA SNARAST!!!
Leave Comment
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.