Fakturamodul finns inte
Sting Musik
2015-07-25
Jag får inga svar eller rättning från dessa personer gällande problemet nedan

hej Martin Arnbom

Trots att jag har valt av misstag Faktureringsmodulen till 20170131 ca 7 stycken (som jag vill bli av med) finns inte denna när jag ska använda programmet!!!!!!

Jag skulle vara mycket tacksam om ni kunde fixa så allt fungerar. Detta är tröttsamt.

M v h

hej Andreea Nordin

Hur går det med att du ska hitta en lösning.

Nu står det plötsligt ”Prolong recurring billing” på marknadsplatsen.

Trots att jag har valt av misstag Faktureringsmodulen till 20170131 ca 7 stycken (som jag vill bli av med) finns inte denna när jag ska använda programmet!!!!!!

Jag skulle vara mycket tacksam om ni kunde fixa så allt fungerar. Detta är tröttsamt.

Sten Ingelf
info@stingmusik.se
Lommavägen 14
24562 Hjärup
Sweden
+46 40465276
+46 707695005
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Fredrik Schenatz12:47 25 Sep 2015
Se tidigare svar på din fråga gällande fakturamodul i Standard Accounts.

Link : http://forum.hansaworld.com/forum/viewmessage/4771/8327909
Det här svaret är korrekt:
Fredrik Schenatz
2015-09-25
Se tidigare svar på din fråga gällande fakturamodul i Standard Accounts.

Link : http://forum.hansaworld.com/forum/viewmessage/4771/8327909
Fredrik Schenatz
2015-09-25
Hej Sten
1 Inbetalningsregistret är en funktion som du måste aktivera i Standard Accounts, detta gör du genom att klicka på marknadsplatsen och välja inbetalningar och markera aktivera.
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.