Inte fått faktura.
Planta Jemtlandica
2019-03-29
Hej, mina prenumerationer är borta. Jag har prenumererat i februari, men inte fått någon faktura. Kan ni skicka? Jag prenumererar nu på nytt. Hur annars får man faktura, om den försvinner med e-post?

Med vänliga hälsningar,

Galina Timermane
Planta Jemtlandica
Planta Jemtlandica
2019-03-29
Försöker prenumerera, med det står att min account är stängd. Det är svårt att betala i tid, om man får ingen faktura. Har kontrollerat e-post, och det finns e-post med faktura bara i januari, och ingen mer. Kan ni öppna min account igen att jag kunde prenumerera på nytt?
Min Kundnummer 1078491, företag Planta Jemtlandica.

Med vänliga hälsningar,
Galina Timermane
Planta Jemtlandica
Per
2019-03-29
Hej Galina.

Tack för ditt meddelande.

Vi undersöker för närvarande saken med att enstaka kunder inte får sina fakturor.

Jag har nu sänt din faktura manuellt med epost till planta.jemtlandica@telia.com

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.