Datum?
Sandbacken AB
2019-03-02
Hej,
fick en faktura på nummerserier som ankom via mail den 27/2.
Den är daterad 1/2 och förföll den 11/2. Den skulle alltså vara betald långt innan jag fick den.
Jag hoppas att ni inte låser mitt konto p g a detta.
Per
2019-03-04
Hej.

Tack för ditt meddelande.

Beklagar att du fick fakturan så sent.

Fick du möjlighet att använda Nummerserier under denna period? Ifall ja, vänligen betala fakturan.
Ifall nej, vänligen uppge att du inte fick möjlighet att använda Nummerserier, och att du vill att vi skall kreditera den, så skall jag framföra detta vidare till vår bokförare.

Jag har nu låst upp ditt konto.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Sandbacken AB
2019-03-05
Hej,
Nummerserier funkade bra.
Per
2019-03-05
Hej.

Så bra att det fungerar utan problem.
Systemet kommer att stänga ditt konto automatiskt varje dag tills dess att du betalat fakturan, rekommenderar dig därför till att betala fakturan.
Jag har nu öppnat upp ditt konto så att du kan få tillgång till systemet för dagen.

Betalningen tar 1-2 bankdagar för den blir registrerad, ifall du inte kan vänta så länge och vill få betalningen registrerad manuellt så kan du sända en betalningsbekräftelse (printscreen på kvittering från betalningen) till oss antingen här på forumet eller via mail sweden@hansaworld.com

Mvh.

Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.