Faktura saknas
Planta Jemtlandica
2018-11-01
Hej, jag tror att jag har inte fått en faktura för oktober för prenumerationer "Integrerad bokföring" och "Nummerserier", som jag vanligt får. När jag försöker att prenumerera på nytt, det står att "Your account has been closed, contact HansaWorld Office". Skicka mig faktura, jag vill ha dem 2 mina prenumerationer vidare (ej varulager).

Med vänliga hälsningar,

Galina Timermane
Planta Jemtlandica
Per
2018-11-01
Hej Galina.

Tack för ditt meddelande.

Jag såg att senaste faktura blev registrerad som betald en dag försent, vilket gjorde att ditt konto blev låst.

För övrigt kan jag se att du inte har tillgång till några av dina funktioner sedan den sista Augusti 2018, så troligtvis har du inte valt att prenumerera vidare på dessa funktioner.

Du kan återigen välja att prenumerera på dessa funktioner genom att gå till marknadsplatsen, då får du även faktura för nästa period:
1. Starta upp Standard Ekonomi
2. Från huvudmenyn klickar du på portföljikonen som heter "Marknadsplats"
Här skall du kunna finna de funktioner du tidigare prenumererat på (Nummerserier + Integrerad bokföring)
Och Varulager var du inte längre intresserad av, så den kan du då ignorera.

Ifall du vill slippa fakturaavgiften och betala med kort så kan du ändra detta genom att klicka på "Kontouppgifter" och vid "Betalningsmetoder" så ändrar du från "Invoice/Faktura" till "Credit Card" Så fyller du i den information som behövs och klickar på "Spara"

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.