Jag har inte fått en ny faktura.
Planta Jemtlandica
2018-05-30
Hej.
Jag brukar att prenumerera för Integrerat bokföring och Nummerserier.
Sista faktura nr. 371411 betalades den 19 april. En ny faktura i maj månad har inte kommit.
Har sökt i skräppost, med finns inte där heller.
Jag försöker att prenumerera vidare, men hittar inte dem 2 artiklar. Hur ska jag göra för att inte förlora min bokföring igen? Skickar ni inte en ny faktura automatiskt varje månad? Måste man prenumerera på nytt varje månad, i så fall var ska jag hitta min prenumeration?

Min e-post: planta.jemtlandica@telia.com
Customer Code 1078491

Med vänliga hälsningar,
Galina Timermane
Ester J.
2018-05-30
Hej,

Vi ska skicka en ny faktura automatiskt varje månad.
Varför detta inte har hänt i maj är svårt att säga.

Dessutom kan jag se att det inte finns någon prenumeration för maj för ditt företag.

I marknadsplatsen, under "Aktiv", är de 2 artiklarna du vill fortsätta med i den listen?

Mvh
Ester
Planta Jemtlandica
2018-05-31
Hej.
Jag vill fortsätta med dem 2 artiklar.
Det är också konstig, att jag har inte fått avisering via e-post för ditt svår i forum. Förut hade vi alltid svar från forum och e-post med faktura, men inte dem senaste månaderna. Jag tror att ni har någon fel i systemet, därför jag har inte faktura automatiskt med e-post. Kolla om ni har min e-post adress aktiv. planta.jemtlandica@telia.com
Förut var det min man Rolf, som har kontaktat er, men nu blir jag istället, eftersom han avlidit.

Med vänliga hälsningar,
Galina (tidigare Rolf)
Planta Jemtlandica
Planta Jemtlandica
2018-05-31
Skrivet av:Planta Jemtlandica13:03 31 Maj 2018
Hej. Jag vill fortsätta med dem 2 artiklar. Det är också konstig, att jag har inte fått avisering via e-post för ditt svår i forum. Förut hade vi alltid svar från forum och e-post med faktura, men inte dem senaste månaderna. Jag tror att ni har n
Jag inte hittat själv, hur kan jag aktivera dem två artiklarna, kan ni hjälpa mig att göra rätt?
Skicka dubbel e-post till mig

planta.jemtlandica@telia.com och

planta.jemtlandica@gmail.com

Med vänliga hälsningar,
Galina
Planta Jemtlandica
Per
2018-05-31
Hej.

Tack för ditt meddelande.

Vänligen aktivera de två modulerna igen genom att göra detta:
1. Starta upp Standard Ekonomi
2. Från huvudmenyn, klicka på portföljikonen "Marknadsplats"
3. Härifrån kan du nu leta igenom de olika modulerna som du kan abonnera på.
Integrerad bokföring och Nummerserier borde finnas här.

Faktura borde bli sänt till epostadressen: planta.jemtlandica@telia.com
Detta är den epostadress som är satt upp för er.

Ingen av våra kunder får några epostmeddelanden längre som informerar om att de fått svar på supportforumet, detta eftersom EUs nya internetintegritetslag GDPR blev aktiverad den 25 maj 2018.
Vi tittar på en möjlig lösning, men tillsvidare måste samtliga våra kunder själva övervaka forumet.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.