Filformat för import av artiklar
2018-02-25
Hejsan!

Finns det något bra dokument om text fil formatet som används vi import av artiklar?
använder för tillfället artikel3 formatet men vet inte vilken kolumn som är momskod och får in artiklarna men de sätts ingen momskod på dom importerade artiklarna.
Martin
2018-02-26
Hej,

Import/export formarten är antingen komma eller TAB separerade. Artikel3 formatet du nämner ovan, kan det vara system blocket?

Har du möjlighet att ge oss en print screen på vart du försöker importera filen?

För att få lite mer information, vad har du för kundnummer alternativt företagsnamn?

Med vänliga hälsningar,
Martin, HansaWorld Support

Martin
2018-02-26
Uppdaterad.

//HansaWorld Support

2018-02-26
Skrivet av:Martin16:46 26 Feb 2018
Hej, Import/export formarten är antingen komma eller TAB separerade. Artikel3 formatet du nämner ovan, kan det vara system blocket? Har du möjlighet att ge oss en print screen på vart du försöker importera filen? För att få lite mer informatio
Kan du ge mig din epost adress så kan jag vara med detaljerad än vad jag vill i ett öppet forum. så får du lägga in det slutgiltiga svaret här i forumet sen.
Martin
2018-02-27
Skrivet av:17:21 26 Feb 2018
Kan du ge mig din epost adress så kan jag vara med detaljerad än vad jag vill i ett öppet forum. så får du lägga in det slutgiltiga svaret här i forumet sen.
Hej,

Du kan skicka till sweden@hansaworld.com med Martin som ämne.

Mvh,
Martin Arnbom
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.