Påminnelse
Niklassons Tryckeri AB
2017-02-06
Vilken prenumeration måste man ha för att kunna göra påminnelser?
Edwin
2017-02-07
Hej,

Vad är det för slags påminnelser du syftar på? Om du prenumererar på CRM kan du ha kalenderaktiviteter i programmet som kan agera som påminnelser åt dig själv. Om du vill skicka ut påminnelser till kunder gällande t.ex. en faktura är det tyvärr inte möjligt i dagsläget.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2017-02-07
Skrivet av:Edwin08:52 7 Feb 2017
Hej, Vad är det för slags påminnelser du syftar på? Om du prenumererar på CRM kan du ha kalenderaktiviteter i programmet som kan agera som påminnelser åt dig själv. Om du vill skicka ut påminnelser till kunder gällande t.ex. en faktura är det
Just det - fakturapåminnelser.

Vilken prenumeration?
Edwin
2017-02-07
Skrivet av:Niklassons Tryckeri AB08:59 7 Feb 2017
Just det - fakturapåminnelser. Vilken prenumeration?
Fakturapåminnelser finns i dagsläget inte i Standard Ekonomi. Du kan dock skicka ut fakturor via epost om du prenumererar på E-post.

Mvh

Edwin
Niklassons Tryckeri AB
2017-02-07
Skrivet av:Edwin09:04 7 Feb 2017
Fakturapåminnelser finns i dagsläget inte i Standard Ekonomi. Du kan dock skicka ut fakturor via epost om du prenumererar på E-post. Mvh Edwin
Det tycker jag är väldigt konstigt att man tar bort en sådan funktion??
Edwin
2017-02-07
Skrivet av:Niklassons Tryckeri AB12:00 7 Feb 2017
Det tycker jag är väldigt konstigt att man tar bort en sådan funktion??
Jag kommer att framföra din feedback till vår utvecklingsavdelning. Det är möjligt att funktionen läggs till i en senare version av programmet.

Mvh

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.