Funkar inte
Niklassons Tryckeri AB
2016-09-08
Funkar inte
Niklassons Tryckeri AB
2016-09-07
Kan ni hjälpa mig att få en ny databasnyckel

Please!!

Bele
Niklassons Tryckeri AB
0530-36090

Det gäller alltså First Office Start.

Vi försökte installera Standard Accounts men det funkade inte. Er support fixade inte heller det. Därför fick vi fortsätta med FOS.

Jag måste få hjälp med detta under dagen annars måste jag se mig om efter en annan leverantör.
Jag har försökt att nå er på telefon i flera timmar utan att lyckas. Ni måste se till att supporten fungerar bättre!
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld13:59 8 Sep 2016
Hej

Vi har inga inloggningsuppgifter av kunder. Om du har importerat tekstbackup från FirstOffice till Standard Ekonomi, måste du använda samma inloggningsuppgifter som i FirstOffice.

Annars kan du försöka att logga in med USER1 eller ANVÄNDARE1 utan lösenordet. Det kan fungera bara om du inte har skapat lösenordet eller en ny användare.

Vänliga hälsningar,
HansaWorld
HansaWorld
2016-09-08
Hej

FirstOffice är en gammal produkt och alla kunder som har FirstOffice måste uppgradera till Standard Ekonomi eller Standard ERP.

Vi ger inte databasnycklar för FirstOffice längre. Man kan få den bara som ett undantag. För att få en databasnyckel, var vänlig och kontakta vår växel.

Om du har problem med Standard Accounts, skriv om dem på forumet så vi kan lösa dem.

Vänliga hälsningar,
HansaWorld
Niklassons Tryckeri AB
2016-09-08
Jag har försökt att logga in på Standard Accounts men det funkar inte.
Kan ni maila nya inloggningsuppgifter.
Tack!
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-09-08
Hej

Vi har inga inloggningsuppgifter av kunder. Om du har importerat tekstbackup från FirstOffice till Standard Ekonomi, måste du använda samma inloggningsuppgifter som i FirstOffice.

Annars kan du försöka att logga in med USER1 eller ANVÄNDARE1 utan lösenordet. Det kan fungera bara om du inte har skapat lösenordet eller en ny användare.

Vänliga hälsningar,
HansaWorld
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.