Hur kommer jag igång med Appen på min iPad?
RoboCare AB
2016-08-26
Hej!

Hur kommer jag igång med Appen som jag laddat ner på min iPad? Jag har redan ett konto registrerat och vill ansluta till den befintliga servern. Det måste gå att logga in på något sätt?

Hälsningar
Mats Jansson
RoboCare AB
This answer was correct
Created byEster J.13:25 6 Dec 2017
Hej,

For att få appen på iPad finner du den i AppStore, deretter koble til konto, der kan du skrive inn ditt företagsnamn och söka efter detta.

När ditt foretags namn dycker upp, velg det og tryck koble til.

Mvh
Ester
HansaWorld
2016-08-30
Hej,

Vad har du för kundnummer, och vilken version avvänder du? Är det Standard Ekonomi eller Standard ERP?

Mvh
HansaWorld Support
RoboCare AB
2016-09-07
Hej!
Jag vet inte vad jag har för kundnummer! Har letat i mail och på sidan "My Standard" men hittar inget!
Jag är registrerad på företaget RoboCare AB 556898-9866 men det finns en enskild firma (MultiMats) i bokföringen också. Användare är ekonomi@robocare.se och mats.jansson@multimats.se men på mina sidor ser jag numera bara företaget MultiMats. Förut såg jag bara RoboCare men när jag startade Standard Account så kunde jag jobba med båda bolagen.
Jag har Standard Ekonomi. Vad betyder ERP?
//Mats Jansson
This answer was correct
Ester J.
2017-12-06
Hej,

For att få appen på iPad finner du den i AppStore, deretter koble til konto, der kan du skrive inn ditt företagsnamn och söka efter detta.

När ditt foretags namn dycker upp, velg det og tryck koble til.

Mvh
Ester
Leave Comment
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.