Fakturor går ej att skapa i det nya året
Margitas Catering
2016-05-09
Fakturor går ej att skapa i det nya året. Dialogruta med texten Verifikationsnummer utanför de angivna verifikationsserierna, när jag trycker på spara? Ta tag i problemen omgående. Ni har ännu inte besvarat mina tidigare mail eller inlägg på forumet. Skärpning!
// Margita G
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld12:15 5 Jul 2016
Hej,

Nummerserier är inte tillgängliga som standard i Standard Ekonomi. Du kan aktivera dem i Marknadsplatsen, som du kan hitta i Huvudmenyn.

Om du har problem med server, kan du beskriva vad händer när du försöker att logga in i Standard Ekonomi.

Vänliga Hälsningar
HansaWorld
HansaWorld
2016-06-28
Hej Margita,

Kontrollera dina inställningar för nummerserier - verifikat.

Vänliga hälsningar
HansaWorld
Margitas Catering
2016-06-28
Skrivet av:HansaWorld13:50 28 Jun 2016
Hej Margita, Kontrollera dina inställningar för nummerserier - verifikat. Vänliga hälsningar HansaWorld
Hej,
jag kommer inte ens in i min server. Starta upp den igen snarst! I den tidigare verisionen fanns inga nummerserier. Är det årgärdat nu?
//Margita
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-07-05
Hej,

Nummerserier är inte tillgängliga som standard i Standard Ekonomi. Du kan aktivera dem i Marknadsplatsen, som du kan hitta i Huvudmenyn.

Om du har problem med server, kan du beskriva vad händer när du försöker att logga in i Standard Ekonomi.

Vänliga Hälsningar
HansaWorld
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.