pdf
Robert Ekström
2016-04-08
Hej. Har redan en obesvarad fråga. Men här kommer en ny fråga. Hur får jag ut fakturan som PDF. Fyller i som jag brukar göra i Books, men det kommer bara ut på skrivaren istället. Hittar ingenstans i inställningar heller hur jag ska gå tillväga.
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Robert Ekström11:16 14 Apr 2016
Jag gjorde som jag fick tips från supporten, att jag gjorde min standardskrivare till PDF-skrivare. Och då fungerar det.
HansaWorld
2016-04-14
Hej Robert,

I dagens version av Standard Ekonomi behöver man köpa Dokumentmallar för att kunna spara och hantera PDF filer från systemet.

med vänliga hälsningar HW Support
Det här svaret är korrekt:
Robert Ekström
2016-04-14
Jag gjorde som jag fick tips från supporten, att jag gjorde min standardskrivare till PDF-skrivare. Och då fungerar det.
HansaWorld
2016-04-14
Hej igen Robert,

Det kan du absolut göra också om du inte vill att det i framtiden ska skrivas ut automatiskt.

med vänliga hälsningar HW Support
Bodbytryck
2016-06-26
Hej Hansa

I dokumentationen sid 44 45 (utskrifter) finns beskrivet hur man kan skriva ut originalfakturor en gång till. Hittar inget om detta i programmet.

Med vänlig hälsning,

FB
kund 4610111
Eva Sundberg
2016-10-13

Hur stänger jag av automatiskt utskrift

mvh Eva
Skottens plast
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.