Hej.
Eftersom ni valt att ladda ned ny Standard Accounts från våran hemsida istället för att ladda ned den från er server i MyStandard, så har ni fått ett nytt, tomt företag.
Det enda sättet att ladda ned en klient som innehåller data från erat företag, är att ni laddar ned det från eran server i MyStandard.
Vad är det som gör att ni inte kommer in på eran äldre Standard Ekonomi? Vad får ni för felmeddelande?
Jag fann nu eran server i MyStandard (se bifogad bild)
Jag ser att ni ska ha tillgång till den via er Standard ID: karita.markusas@gmail.com
Vänligen prova att logga in med denna Standard ID.
Jag provade starta om eran servern i MyStandard men får upp ett meddelande om att en eller flera användare är inloggade på programmet, har ni fått tillgång till programmet nu?
Ifall inte, vänligen logga in på MyStandard och starta om eran server.
Välj sedan att ladda ned en ny klient genom att klicka på Connect >> Download Client.
Använder ni Mac, sörj för att ni inte drar programmet till programmappen eftersom det redan finns en Standard Accounts där, utan skapa istället en ny tom mapp dit ni lägger klienten.
Ifall ni inte kan logga er in med Standard ID, vänligen klicka på "forgot password" och ange er Standard ID så kommer en länk att sändas dit vilket gör det möjligt för er att ställa om erat lösenord.
Mvh.
Per
HansaWorld Support