Hej Rolf,
Jag är lite osäker på om jag förstått dig rätt, men som jag förstår det, verkar det som du har blandat ihop två olika saker:
Ett köp i AppStore sköter inte HansaWorld Sweden, det är Apple Ireland som sköter detta. Om du har aktiverat en InApp in denna produkt, så sköts hela köpet via ditt iCloud konto och då gäller det bara kreditkortet, du får ingen faktura i så fall.
Men du skriver att du har fått en faktura. Då misstänker jag att du blanda ihop de två produkterna du hade laddat ner. Om du fick en faktura av HansaWorld Sweden, då har du nog aktiverad prenumerationen i Standard Ekonomi som du laddade ner från vår hemsida. I så fall, kommer det inte synas i din AppStore produkt. Du behöver också se till att du använder samma konto, som du har aktiverat prenumerationen med.
Just nu kan vi dessvärre inte hjälpa dig med ditt problem. Vad gäller prenumerationen hade vi redan svarat att det syns i vårt system att inbetalningen hade kommit in för sent, men så fort den kom in hade vi aktiverad den i ett konto som skapades i Standard Ekonomi (som du hade laddat ner från vår hemsida) tills slutet av juli, då den löpte ut.
Jag hoppas att det hjälper.
Mvh
HansaWorld Support