Re: Nummerserier funkar fortfarande inte!
Per
2018-02-22
Hej.

"Jag försökte följa din instruktion men när jag går in på MyStandard går det inte att klicka på Connect. Knappen är "blek" och inget alternativ. Hur löser vi det?"

Det är för att servern inte är igång, vänligen gå till "Start" så att du startar upp servern, efter detta är det möjligt att ladda ner en ny klient enligt beskrivningen ovan.

"Jag har raderat den gamla versionen av Standardekonomi på mitt skrivbord. Behöver jag avinstallera programmet på något annat sätt? Jag har Mac. Imorgon är jag uppbokad mest hela dagen, men på fredag kommer jag att vara tillgänglig."

Hade du den på skrivbordet så ska det räcka med att du har tagit bort mappen med programmet i.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Leave Comment
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Latest Posts
Simple Blue, Design e Comunicação Lda
Bom dia, Precisava mesmo de resposta urgente a este tema, uma vez que o prazo de entrega termina...
12:24 3 July 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.