new company
Hyperbarox AB
2023-04-11
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon Windows
Hej
Jag har tidigare ett företag som heter Hyperbarox, som hela tiden kommer upp i forumet, som min referens.
Kan jag i Hyperbarox lägga till ett nytt företag (Hyprbaric Medicine of Sweden)? Hur gör jag?

Som jag tidigare nämnt har jag laddat ner standard accounts lagt till mitt nya bolag, men kommer inte in, då jag hela tiden återkommer till mitt första företag (Hyperbarox).

Vore så tacksam om ni kan ringa mig o förklara.
0708119621

Mvh
Rita
HansaWorld support Nordics
2023-04-12
Hei.

Er beggee firmaene aktive? Det kan være vårt produkt Standard ERP passer bedre for deg dersom du håndterer to firmaer.

Om du ønsker Standard Økonomi for to firmaer må du installere det i to ulike mapper. Bruker du mac? hvis du gjør det kan du installere nye standard Økonomi i ny mappe på skrivebordet?

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.