Lagerlista multipla Lagerställen
Fredrik Ros
2017-05-31
Kan man bara ta ut rapport med ett lagerställe i taget eller flera i urvalsfönstret?
Skulle behöva få ut två lagerställen, men får i dagsläget ta ut två rapporter och slå ihop dom i en manuellt.
Edwin
2017-06-01
Hej Fredrik,

Vilken rapport är det du syftar på?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Fredrik Ros
2017-06-01
Lagerlista.
Edwin
2017-06-01
Skrivet av:Fredrik Ros11:34 1 Jun 2017
Lagerlista.
Om du inte väljer något lagerställe ska alla skrivas ut. Väljer du ett specifikt lager så får du enbart ut just det.

Mvh

Edwin
Fredrik Ros
2017-06-02
Skrivet av:Edwin14:44 1 Jun 2017
Om du inte väljer något lagerställe ska alla skrivas ut. Väljer du ett specifikt lager så får du enbart ut just det. Mvh Edwin
Jo, det förstår jag, men säg att jag bara vill ha ut t ex lagerställe A och O, måste jag först ta ut A och sedan O eller får jag i så fall ta ut alla lagerställen och sen rensa bort de andra manuellt?

Jag tänker mig att man t ex på lagerställe fältet kunde valt t ex A, O eller A&O eller nån annan logik för att begränsa lagerställen i rapporten.
Edwin
2017-06-02
Skrivet av:Fredrik Ros08:05 2 Jun 2017
Jo, det förstår jag, men säg att jag bara vill ha ut t ex lagerställe A och O, måste jag först ta ut A och sedan O eller får jag i så fall ta ut alla lagerställen och sen rensa bort de andra manuellt? Jag tänker mig att man t ex på lagerställ
Det går tyvärr inte.

Mitt förslag är att ni hör av er till vår partner Avone, som ni tidigare varit i kontakt med, och berättar om era behov när det gäller de olika rapporter ni nämnt. De ska ha möjlighet att hjälpa er med det så att ni kan få skräddarsydda rapporter för just era behov.

Kontaktuppgifterna finner du här:
http://www.hansaworld.com/sv/partners/sweden

Mvh

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.