Hej, våra nyanställda får ett annat typsnitt och en större storlek i sina offerter än vi övriga;
Jessica S Price
2017-01-12
Edwin
2017-01-12
Hej Jessica,

Menar du på deras utskrivna offerter? Använder era nyanställda andra datorer än övriga anställda som får ett annat utseende?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Jessica S Price
2017-01-12
Både på förhandsgranskning, utskriven offert och som PDF får hon ett annat utseende. Vi har alla varsin mac. När hon skulle börja i måndags funkade inte hennes Hansa. Och länken som vi andra använt i augusti när vi skaffade Standard ERP funkade inte. Så jag bad Oskar på Avone om en ny länk i måndags. Då kunde vi installera Standard ERP, men hennes utseende på offerter är annorlunda. Kan det vara en inställning på hennes dator i dokumentmallarna?
Edwin
2017-01-12
Skrivet av:Jessica S Price09:14 12 Jan 2017
Både på förhandsgranskning, utskriven offert och som PDF får hon ett annat utseende. Vi har alla varsin mac. När hon skulle börja i måndags funkade inte hennes Hansa. Och länken som vi andra använt i augusti när vi skaffade Standard ERP funkade
Hej,

Ja, utseendet kan bero på vilken dator som används och t.ex. vilka typsnitt som finns tillgängliga på en viss dator. Eftersom det var Oskar som gav er den nya länken föreslår jag att ni hör av er till Avone igen och beskriver problemet så kan de hjälpa er.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.