Modul varulager
Marie Sjögren
2019-03-20
hej,
fick problem med min installation och fick ladda ner en ny client från MyStandard.

Nu inser jag att jag inte längre kommer åt varulager modulen.
Hur gör jag för att få åtkomst till den igen?
mvh
Marie
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Marie Sjögren10:27 2 Apr 2019
hittat den,
tack
Per
2019-03-21
Hej Marie.
Tack för ditt meddelande.

Det är möjligt att din användare inte längre har tillgång till modulen varulager.
Vi vill be dig om att ta två skärmdumpar/printscreens från när du är inne och tittar på din användares tillgång:

Vänligen undersök först vilken åtkomtsgrupp din användare har.
Detta gör du genom att navigera till: Modul-System >> Register >> Personer
Klicka på din användare.
Ta den första skärmdumpen.
Titta även efter "åtkomstgrupp" för att se vilken åtkomstgrupp som din användare tillhör.

Efter detta så navigerar du till: Modul-System >> Inställningar >> Åtkomstgrupper (längs ned i listan)
Klicka på den åtkomstgrupp som din användare tillhörde.

Ta den andra skärmdumpen.

Sänd båda dessa skärmdumpar här i forumet (klicka på Choose Files) så ska vi titta igenom dessa och se ifall problemet ligger i din användares tillgång, och hur du löser problemet.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
Marie Sjögren
2019-04-02
hittat den,
tack
Per
2019-04-03
Låser denna saken.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.