E-fakturor
Mattias Ek
2019-03-29
Hej!

Hur tar jag reda på om tjänsten "att skicka e-fakturor" ingår i vårt abonnemang?

//Katarina, VARI-tryck i Vilhelmina AB
Kundnummer: 4656612
Per
2019-03-29
Hej Katarina.

Tack för ditt meddelande.

Erat abonnemang finner ni om ni klickar på portfölj-ikonen "Marknadsplats" när ni befinner er i huvudkontrollen i Standard ERP.

Jag kan redan nu säga att ni inte har e-faktura inkluderat på erat avtal.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Mattias Ek
2019-03-29
Skrivet av:Per11:29 29 Mar 2019
Hej Katarina. Tack för ditt meddelande. Erat abonnemang finner ni om ni klickar på portfölj-ikonen "Marknadsplats" när ni befinner er i huvudkontrollen i Standard ERP. Jag kan redan nu säga att ni inte har e-faktura inkluderat på erat avtal. Mv
Okej.
Vad behöver man uppgradera till för att få det? Pris?
Per
2019-04-02
Hej igen.

Beklagar sent svar.

Du måste ta kontakt med HansaWorld Sverige för att få tillgång till denna funktion, då får du även reda på pris.

Du kan sända en epost med förfrågan till sweden@hansaworld.com så kommer en ansvarig på företaget inom kort att ta kontakt med er för att kunna ge er mer information.

Mvh.
Per

HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.