Logga in
Eva Sundberg
2018-08-24
Hej jag kan inte logga in med mitt andra lösen ord

Eva
Skottens Plast
4612377
Ester J.
2018-08-27
Hej,

Prøv å bruk signaturen din og passordet.

Mvh
Ester
Eva Sundberg
2018-08-30
Vi har tre företag registrerade och tre inloggningar och när jag ska logga in på Elfc Fastigheter så kommer jag
inte in med mitt lösenorden.

//Eva
Ester J.
2018-09-03
Hej,

Jeg forstår ikke hva du mener.

Du sier at du ikke kan logge inn med ditt andre løsenord. Har du prøvd ditt førsta?

Och, har du prøvet tilbakestille passordet?

Mvh
Ester
Eva Sundberg
2018-12-18
Skrivet av:Ester J.09:57 3 Sep 2018
Hej, Jeg forstår ikke hva du mener. Du sier at du ikke kan logge inn med ditt andre løsenord. Har du prøvd ditt førsta? Och, har du prøvet tilbakestille passordet? Mvh Ester
HEJ

vi har tre stycken företag på Hansa samt tre användare när jag ska logga in på
Latitude59 företaget så säger den att det är fel lösenord. Kund nr är 4612377

Per
2018-12-18
Hej.

Är det fel lösenord så klickar du på "Återställ Lösenord" när du befinner dig på inloggningsfönstret, så kommer ett nytt lösenord att sändas till den Standard ID som du provar att logga dig in med.

Vänligen gör detta och återkom ifall ni upplever mer problem.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.