Fungerar ej vid uppdatering
2024-03-11
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Vid uppstart av hansa idag, så krävs en uppdatering

Efter uppdateringen dyker hansa symbolen upp med ett ? i.

Är min dator för gammal eller mitt os ? Vad krävs?
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Bror-Erik08:47 13 Mar 2024
Hejsan,

ja - din OSx är för gammal. Du bör uppdatera din OS
mvh, Bror-Erik
Det här svaret var användbart
Skrivet av:Bror-Erik11:23 14 Mar 2024
Det här svaret är korrekt:
Bror-Erik
2024-03-13
Hejsan,

ja - din OSx är för gammal. Du bör uppdatera din OS
mvh, Bror-Erik
2024-03-14
Hej igen,

Jag har ingen möjlighet att uppdatera utan vill fortsätta att använda en "äldre"(8.5) version av hansa. Är inte detta möjligt?

mvh

Richard
Det här svaret var användbart
Bror-Erik
2024-03-14
Hej,

standard accounts, vilken ni använder nu, kan man ännu använda som gammal version, kanske.
Men om man har uppdaterat till en nyare version går man ju inte nog tillbaka. Och ändringar kommer att ske här i framtiden, liksom man har på telefon appar, är att de kommer att uppgraderas/uppdateras automatiskt.
mvh, Bror-Erik
2024-03-14
Skrivet av:Bror-Erik11:23 14 Mar 2024
Hej, standard accounts, vilken ni använder nu, kan man ännu använda som gammal version, kanske. Men om man har uppdaterat till en nyare version går man ju inte nog tillbaka. Och ändringar kommer att ske här i framtiden, liksom man har på telefon a
Hej

Lite många "om" och "kanske" ?

Jag har kört version 8.5 och om inte installationen lyckats, borde ju inte en ny version installerats?
Tidigare när det stått att det funnits en nyare version, men att man valt att inte uppdatera, så har programmet stängts ner utan att man kommit vidare.
Måste vara en bug i programmet?

mvh Richard
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.