Skrivet av:Fredrik Löfvendahl13:22 6 Feb 2020
Hej,
Vi provade att ladda ner klienten från standardinstall.com och hade inga problem med anslutningen.
Är problemet att ni inte kan ansluta eller att ni inte kan logga in?
Om det är anslutningsproblem, gör så:
1. Ladda ner en ny klient:
- Mac:
Varför får vi ett sådant svar?
Har ni inte läst hela tråden?
Gör gärna det, för då förstår du kanske vilka problem vi har kämpat med länge.
Ni behöver ju inte lägga ner en massa onödigt arbete!
Vi har inga anslutnings eller inloggningsproblem. Herr Larsson: "Ska jag ta om det från början" Jag börjar låta som Martin Ljung och Hasse Alfredsson. Herr Larsson: "Ska jag ta om det från början"
Skämt åsido:
Detta är definitivt inte roligt
Då flertalet moduler försvunnit ifrån vår prenumerationen kan vi inte använda programmet fullt ut.
När vi försöker installera fler moduler och inställningar får vi till svar: Your account has been closed. Please contact Hansa World office. Och det har inte hjälpt.
Med andra ord: Butiken är stängd och vi kommer inte vidare. Vi måste komma vidare. Revisorn är galen att inte bokslutet kommer in i tid. Öppna upp vårt konto på kund nr 1075166 så att vi kan få prenumerera på de moduler vi måste använda för vår verksamhet.
Tacksam om ni kunde lägga upp systemet med de moduler som vi använde i dec månad på fakt 390730 och öppnar upp kontot så att vi kan komplettera med de övriga moduler och
inställningar som vi behöver.
Vi ser fram emot ett snabbt agerande med ett positivt svar, vilket skulle underlätta betydligt. Vi har nu väntat på svar i 3 veckor
Sollentuna Markis Center AB
hasse