Programm öppnas inte
Planta Jemtlandica
2018-05-14
Hej.

Det är fel igen i programmet. När jag startar HansaWorld i min dator, den startar inte. När jag gick till mitt konto på mystandard.hansaworld.com/mystandard, och försöker att starta rätt version Company 1
Current Version : Standard Accounts Server 8.4 2017-12-09 (84201015), den startar inte heller.
Customer Code     1078491 Planta Jemtlandica

Det gick bra bara om en vecka sedan, vad som hänt? Om jag har obetald faktura, skicka till mig med e-post planta.jemtlandica@telia.com

Med vänliga hälsningar,
Galina
Planta Jemtlandica
Per
2018-05-14
Hej.

Tack för ditt meddelande.

Kundkortet till 1078491 skall vara öppet och tillgängligt, men jag finner inte 1078491 i MyStandard så troligtvis är detta en lokal installation, har därför tyvärr inte möjlighet att undersöka vad som är fel med den.

Ni har inga obetalda fakturor.
Jag ser dock vidare att det inte finns någon aktiv prenumeration från sista april 2018, vilket betyder att du ska ha tillgång till själva programmet, men inte till någon av våra moduler.

Får du upp ett felmeddelande när du startar programmet? Ifall ja, vad får du för felmeddelande?

Har du undersökt att du loggat in med riktigt användarnamn och lösenord?

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Planta Jemtlandica
2018-05-14
Skrivet av:Per12:03 14 Maj 2018
Hej. Tack för ditt meddelande. Kundkortet till 1078491 skall vara öppet och tillgängligt, men jag finner inte 1078491 i MyStandard så troligtvis är detta en lokal installation, har därför tyvärr inte möjlighet att undersöka vad som är fel me
Hur ska jag prenumerera och vad har vi prenumererat sist?
Min man Rolf Nordström har avlidit, tyvärr, han hjälpte mig med bokföringen, och nu måste jag göra det själv.

Bokföringen har nu startat. Med hela tiden före jag startar bokföringen, måste jag gå till mystandard.hansaworld.com/edit/editstdid och starta ditt först. Så inte varit förut.

Med vänliga hälsningar,
Galina Timermane

Per
2018-05-15
Hej.

Jag beklagar sorgen och förlusten av din man.

Så du får fortfarande starta upp programmet, men inte på det sätt du gjort det tidigare?

För att prenumerera så startar du upp programmet så att du kommer in i huvudmenyn.
Från huvudmenyn så klickar du på portfölj-ikonen som heter "Marknadsplats" Här skall du nu kunna leta dig fram till de moduler du behöver.

För bokföring så är det "Integrerad bokföring" samt "Nummerserier" du skall välja, det är även detta ni har prenumererat på tidigare.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.