Ny har öppnat program för oss, men den startar inte
Planta Jemtlandica
2018-04-21
Hej.
Programmet startar inte, tyvärr. Jag har installerat på nytt, den kräver en ny lösenord, jag har gjort det 6 gånger, och förlorar kontakt på en gång, när jag försöker att starta programmet. Det går inte att hoppa över lösenordet heller. Förlorar kontakt på en gång. Kan ni hjälpa mig att sätta igång programmet? Det är inte så mycket tid kvar att redovisa bokföringen. Är mycket stressad.
Med vänliga hälsningar,
Galina & Rolf
Planta Jemtlandica
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Per16:39 26 Apr 2018
Hej.

Prova med att logga in med ROLF som användarnamn, och tidigare lösenord som ni haft. Prova även med nuvarande lösenord.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Per
2018-04-23
Hej.

Tack för meddelandet.

Har ni laddat ner och installerat programmet från MyStandard, eller från någon annanstans?

Vad använder ni för epost när ni provar att logga in på Standard Ekonomi?

Har ni möjlighet att gå in på MyStandard och se vilket kundenummer som ni använder er utav?
Vägledning:
1. Logga in på mystandard.hansaworld.com
2. Klicka på servern till vänster som ni använder er utav.
3. Rulla ned tills ni kommer till Subscriptions, klicka där.
4. Gå till Account Details och uppge sedan vilket kundnummer som står under Customer Code.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Per
2018-04-26
Hej Galina.

Jag har tagit bort ditt inlägg och kopierat in det härunder, utan dina inloggningsuppgifter.
Ifall du vill sända dem till oss senare så kan du istället sända dem till norway@hansaworld.com

Jag har kontrollerat ditt företag och allt du säger stämmer, jag har tagit skärmdumpar av allt och sänt det vidare till mina kollegor så att de kan titta närmare på problemet. Enkelt sett så kommer du inte in eftersom programmet frågar efter uppdatering, vilket den misslyckas med.

Jag ska dela detta med mina kollegor så får vi se vari problemet ligger.

Ditt meddelande:

"Hej, Per.

Customer Code     1078491
Login: ********

Rätt Customer name som hade fungerat sist är

Company 1
Current Version : Standard Accounts Server 8.4 2017-12-09 (84201015)

När jag försöker att öppna programmet, kommer ruta "Logga in".
Hanza World ID: planta.jemtlandica@telia.com
Lösenord: ******* (Förut var ********)
Båda lösenord fungerar inte.
Om jag stänger ruta "Logga in"
kommer ruta med företag Planta Jemtlandica, inte Customer 1. Och sedan kommer ruta "Förlorar kontakt med server. Avsluta".

Viktigt!:Jag vill inte att denna meddelande skulle se andra kunder. Jag har lämnar mina inloggnings uppgifter.

Med vänliga hälsningar,
Galina (Rolf ligger på sjukhus, och jag måste klara själv programmet)
Planta Jemtlandica"

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
Per
2018-04-26
Hej.

Prova med att logga in med ROLF som användarnamn, och tidigare lösenord som ni haft. Prova även med nuvarande lösenord.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Planta Jemtlandica
2018-04-27
Skrivet av:Per16:39 26 Apr 2018
Hej. Prova med att logga in med ROLF som användarnamn, och tidigare lösenord som ni haft. Prova även med nuvarande lösenord. Mvh. Per HansaWorld Support
Tack så mycket.
Det fungerar nu.

Med vänliga hälsningar,
Galina
Per
2018-04-27
Hej.

Okej, så bra.
Vänligen skriv upp på en lapp eller motsvarande hur du loggar in, för framtida bruk.

Lycka till vidare, önskar din man god bättring.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.