Svenska
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-04
Hej
Efter senaste uppdateringen övergick allt till engelska.
Hur gör jag för att få svenska igen?

mvh Bele
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin11:30 4 Sep 2017
Hej Bele,

Kan du se en brittisk flagga på huvudmenyn? I så fall, om du klickar på den, får du inte svenska som alternativ?
Om det inte fungerar, pröva att starta om servern via MyStandard och se om det hjälper.

Med vänliga hälsningar

Edwin

HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-09-04
Hej Bele,

Kan du se en brittisk flagga på huvudmenyn? I så fall, om du klickar på den, får du inte svenska som alternativ?
Om det inte fungerar, pröva att starta om servern via MyStandard och se om det hjälper.

Med vänliga hälsningar

Edwin

HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-05
Skrivet av:Edwin11:30 4 Sep 2017
Hej Bele, Kan du se en brittisk flagga på huvudmenyn? I så fall, om du klickar på den, får du inte svenska som alternativ? Om det inte fungerar, pröva att starta om servern via MyStandard och se om det hjälper. Med vänliga hälsningar Edwin H
Morning
Det hjälpte inte att starta om servern. Flaggorna dök inte upp.

Mvh Bele
Edwin
2017-09-06
Skrivet av:Niklassons Tryckeri AB06:37 5 Sep 2017
Morning Det hjälpte inte att starta om servern. Flaggorna dök inte upp. Mvh Bele
Hej,

Vi håller på att undersöka vad det kan vara som orsakar problemet. Jag får be att få återkomma när jag vet mer.

Med vänliga hälsningar

Edwin

Niklassons Tryckeri AB
2017-09-06
Skrivet av:Edwin07:36 6 Sep 2017
Hej, Vi håller på att undersöka vad det kan vara som orsakar problemet. Jag får be att få återkomma när jag vet mer. Med vänliga hälsningar Edwin
Tack!
Edwin
2017-09-07
Skrivet av:Niklassons Tryckeri AB07:38 6 Sep 2017
Tack!
Vet du vilken version du använde innan du uppdaterade till 8.4 2017-07-11?

Mvh

Edwin
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-15
Skrivet av:Edwin13:24 7 Sep 2017
Vet du vilken version du använde innan du uppdaterade till 8.4 2017-07-11? Mvh Edwin
Hej

Inte en aning
Edwin
2017-09-15
Skrivet av:Niklassons Tryckeri AB06:02 15 Sep 2017
Hej Inte en aning
Hej,

Pröva att gå in i modul System -> Settings -> Company Info. Fyll där i Swedish i rutan för VAT Law. Starta sen om programmet. Fungerar inte det, pröva även att starta om servern.

Mvh

Edwin
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-18
Hej

Det hjälpte inte.

Bele
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-19
Har du nån lösning?
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-20
Morning

Upptäckte nu att första rutan som kommer upp (där det står "Please wait - we are launch......"), ligger bakom Main meny och stapeln går inte till ände? Men programmet funkar förutom att svenskan inte funkar?
Edwin
2017-09-20
Skrivet av:Niklassons Tryckeri AB05:54 20 Sep 2017
Morning Upptäckte nu att första rutan som kommer upp (där det står "Please wait - we are launch......"), ligger bakom Main meny och stapeln går inte till ände? Men programmet funkar förutom att svenskan inte funkar?
Hej,

Det är en bug. Rutan ska givetvis försvinna när du kommit in i systemet.

Gällande språket har jag fortfarande ingen lösning på det i dagsläget men vi jobbar på att fixa det.

Mvh

Edwin
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-20
Okej. Det gör alltså inget om rutan inte försvinner?

Mvh

Bele
Edwin
2017-09-21
Skrivet av:Niklassons Tryckeri AB11:54 20 Sep 2017
Okej. Det gör alltså inget om rutan inte försvinner? Mvh Bele
Nej, det gör ingenting.

Mvh

Edwin
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-25
Hej

Hur går det?

Bele
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-25
Hej

Hur går det?

Bele
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-25
Hej

Hur går det?

Bele
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-25
Hej

Hur går det?

Bele
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-25
Hej

Hur går det?

Bele
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-25
Hej

Hur går det?

Bele
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-25
Hej

Hur går det?

Bele
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-25
Nu fick jag sju mail från er med samma text:

"""Bäste kund,

Din fråga har blivit registrerad och vi kommer att skicka ett mail när du fått svar.

Du kan följa din fråga på den här länken http://forum.hansaworld.com/swe/StandardAccountsForum/viewmessage/3115/8336341

Med vänliga hälsningar

HansaWorld Ltd
http://www.hansaworld.com

Obs! Du kan inte att svara på det här mejlet.""""
Edwin
2017-09-25
Skrivet av:Niklassons Tryckeri AB08:00 25 Sep 2017
Nu fick jag sju mail från er med samma text: """Bäste kund, Din fråga har blivit registrerad och vi kommer att skicka ett mail när du fått svar. Du kan följa din fråga på den här länken http://forum.hansaworld.com/swe/StandardAccountsForum/v
Hej,

Jag ser att du råkade skriva flera inlägg med samma text vilket förklarar varför du fick så många mejl.

Jag kan pröva att uppdatera dig till en senare version av Standard Ekonomi för att se om det löser språkproblemet, men då kommer du att hamna på en version som vi inte har släppt än och då finns det alltid en liten risk att det kan finnas problem som vi inte upptäckt än.

Mvh

Edwin
Niklassons Tryckeri AB
2017-09-25
Skrivet av:Edwin12:02 25 Sep 2017
Hej, Jag ser att du råkade skriva flera inlägg med samma text vilket förklarar varför du fick så många mejl. Jag kan pröva att uppdatera dig till en senare version av Standard Ekonomi för att se om det löser språkproblemet, men då kommer du
Då låter vi det vara - orkar inte med mer problem.
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.