account has been closed...
Torbjörn Bergkvist
2017-02-03
Hej!

Vi i Samfällighetsföreningen Solbacken (customer code 1014259) kör Standard Ekonomi 7.1

Vi kör både fakturering, leverantör och bokföring men löptiden har gått ut så den behöver förlängas.

När jag nu vill välja till en modul (fakturering) får jag felmeddelandet att "Your account has been closed. Please contact Hansaworld office".

Vore mycket tacksam om det går att det lösa snarast då vi behöver skicka ut fakturor nu.

Mvh
Torbjörn Bergkvist

070-601 82 00
torbjorn@bergkvistfoto.se
Edwin
2016-11-21
Hej Torbjörn,

Pröva igen nu och se om det fungerar. Jag har meckat lite med era inställningar så nu borde det rulla på. Annars kan du skriva här igen så ska vi titta vidare på problemet.

Jag kan för övrigt rekommendera att ni uppdaterar ert system till Standard Ekonomi 8.3 som vi har kommit upp i nu. Skulle ni stöta på fler problem i framtiden är det möjligt att det är er äldre version som är orsaken.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.