Utskrift
Mickes Fiskeredskap
2016-10-28
Hej

Jag sitter och fakturerar och ska skriva ut en faktura men det kommer ingen faktura, bara papper med 2-3 olika symboler längst upp på papperen. Jag har skrivit ut två fakturor tidigare och det funkade, men nu när jag försöker skriva ut den tredje fakturan händer detta. Vad är det som händer?

//Micke
Jani Venho
2016-11-01
Hej,

vilken version av programmet använder du?
När har detta börjat?

Mvh
Jani Venho
HansaWorld
Mickes Fiskeredskap
2016-11-04
Skrivet av:Jani Venho15:02 1 Nov 2016
Hej, vilken version av programmet använder du? När har detta börjat? Mvh Jani Venho HansaWorld
Hej

Använder Standard Accounts 8.1 2015-12-07
Intel/Mac OS X
Build 81310400

Det var första gången det hände. Väntade några dagar och då gick det plötsligt att skriva ut utan problem.

Men nu har det hänt igen. Första fakturan gick bra att skriva ut men andra fakturan funkade inte. Det blir ett par symboler längst upp på papperet, smileys, ett hjärta, symbol för ruter på spelkort osv

??

MVH
Micke
Edwin
2016-11-04
Skrivet av:Mickes Fiskeredskap13:31 4 Nov 2016
Hej Använder Standard Accounts 8.1 2015-12-07 Intel/Mac OS X Build 81310400 Det var första gången det hände. Väntade några dagar och då gick det plötsligt att skriva ut utan problem. Men nu har det hänt igen. Första fakturan gick bra att skri
Hej Mikael,

Du använder en gammal version av Standard Accounts. Vi uppdaterar kontinuerligt våra produkter med olika förbättringar och funktioner, därför rekommenderar jag dig att ladda ned den senaste versionen för att se om det löser ditt problem.

Du kan ladda ned uppdateringen på hemsidan www.standardinstall.com

Har du fortfarande problem efter uppdateringen är du välkommen att ställa fler frågor här i forumet.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.