Pris
Elisabeth Nordström
2016-09-08
Använder First office men kan inte lägga till ytterligare ett bokföringsår? Funderar på att uppgradera till "Standard ekonomi" men hittar inga priser. Vad kostar programmet?

Jag har laddat hem demoversionen men programmet svarar inte. Verkar vara något serverproblem.

Vänliga hälsningar
Elisabeth
HansaWorld
2016-09-08
Hej

Standard Ekonomi är en gratis produkt och du kan köpa flera funktioner inom produkten. Priser av funktioner kan du hitta här:
http://standard-accounts.com/prices

Vilken felmeddelande får du när du försöker att starta Standard Ekonomin?

Om det är bara en demo, så du har inte lagt till din data, är det lättast att radera programmet och ladda ner en ny version. Om du använder Mac, måste du radera databasen som du kan hitta här: Macintosh HD>>Users>>välj din användare>>Library>>Application Support>>HansaWorld>>Standard Ekonomi.hdf

Du kan radera Standard Ekonomi.hdf.

Om du använder Windows, raderas databasen när du avinstallerar programmet.

Vänliga hälsningar,
HansaWorld
Elisabeth Nordström
2016-09-09
Jag går in på standardinstall.com och installerade översta versionen.
Använder Windows 10.
När jag importerar min textbackup från First office så slutar programmet att svara.

Hur gör vi?
HansaWorld
2016-09-09
Hej

Kanske kan du radera databasen (fil HANSA.HDB) och försöka en gång till. Starta Standard Ekonomi och importera textbackup. Sedan vänta bara. Appen kommer att ladda upp backuppen till molnet och sedan importera. Beroende på storleken av filen kan det ta lite tid. Om Windows frågar om den måste sluta programmet eller vänta, välj vänta.

Hoppas det hjälper.

Vänliga hälsningar,
HansaWorld
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.