Låsningar
Bodbytryck
2016-08-26
Hej
Efter nedanstående tips, som fungerade återstår en "Alert" - "Current journal file not last file in journal folder J0000002.HJN" Vad att göra för att få bort varningen
Med vänlig hälsning,
Fredrik B Bodbytryck

"Vad du skulle kunna prova är att gå till den mapp där du har din Installation av Standard ekonomi och högerklicka på Standard Ekonomi välj "visa pakets innehåll" eller om du har det på engelska "show package contents". Härifrån går du in i resources mappen. Här hittar du en mapp som heter Journal. Döp om den till JournalOld. Du kan även göra en kopia av denna mapp och lägga den på skrivbordet som en backup. Starta nu om programmet, då skapar systemet en ny journal mapp."
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld11:05 26 Aug 2016
Kan du först prova med att uppdatera till senaste versionen av Standard Accounts? Enligt andra som har upplevt samma problem har det löst sig genom den nya versionen.

Om detta inte går, låt mig veta om du är på moln eller inte.

MVH
HW Support
HansaWorld
2016-08-26
hej

dyker varningen upp varje gång du startar upp programmet ?

MVH
HW Support
Bodbytryck
2016-08-26
Ja Varje gång

FB
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-08-26
Skrivet av:Bodbytryck09:46 26 Aug 2016
Ja Varje gång FB
Kan du först prova med att uppdatera till senaste versionen av Standard Accounts? Enligt andra som har upplevt samma problem har det löst sig genom den nya versionen.

Om detta inte går, låt mig veta om du är på moln eller inte.

MVH
HW Support
Bodbytryck
2016-08-26
Hej

Min version är 8,2 16.05.31

På moln eller inte hur ser man det ???

Med vänlig hälsning,

Fredrik

Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.