Hur gör jag för att hitta Standard Accounts
ReklamUtveckling Colin AB
2022-07-18
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Hej!

Jag har två datorer. En bärbar med Mojave där programmet fungerar felfritt.

I min andra dator som har High Sierra 10.13.6 kommer jag inte in i programmet.
Hur ska jag göra?

Med vänlig hälsning

Lena Collin
+46708292728
HansaWorld support Nordics
2022-07-21
Hei.

Når du sier kommer ikke inn i programmet, hva er feilbeskjeden? får du koblet til server? har du en klient?

Mvh
2022-07-25
Skrivet av:HansaWorld support Nordics09:42 21 Jul 2022
Hei. Når du sier kommer ikke inn i programmet, hva er feilbeskjeden? får du koblet til server? har du en klient? Mvh
Jag dubbelklickar på symbolen för standard accounts och får följande meddelande:
Alert

journal exists, can´t create database.

Hälsningar
Lena Collin
2022-08-04
Hei.

Kan du flytte hele klienten og mappen den ligger i fra den maskinen hvor det fungerer til den andre?

Mvh
2022-08-04
Hei.

Kan du flytte hele klienten og mappen den ligger i fra den maskinen hvor det fungerer til den andre?

Mvh
2022-08-12
Skrivet av:HansaWorld support Nordics15:16 4 Aug 2022
Hei. Kan du flytte hele klienten og mappen den ligger i fra den maskinen hvor det fungerer til den andre? Mvh
Just nu funkar inte wifin i datorn som den ligger i! Saknar mjukvara wifi. Jag vandrar vidare ett tag!

Lena
2022-08-12
Kan jag få hjälp att nyinstallera standard accounts i min dator där internet fungerar?
MVH Lena
2022-08-12
Har en Mac OS High Sierra. Jag måste kanske uppdatera?

Lena
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.