tillbaka till ver. 8.4 Hur göra detta smidigt?
Sollentuna Markis Center AB
2020-11-16
Har idag installerat en ny version av Standard Account,
körde tidigare på ver 8.4 men tyckte att det kanske var läge att uppdatera till ver. 8.5 då programmet började gå segt och många krascher, vilket jag inte skulle ha gjort, då två av våra mac-datorer inte gick att uppdatera till nyare operativ (lite för gamla) men gjort är gjort och jag kollade även om man kunde backa bandet genom att gå på ”revert to previous version” , men den funktionen är ej aktiv. Vilken ver. på mac osx måste man ha för att kunna köra hansa ver. 8.5??
Vad kan jag göra nu för att så smidigt som möjligt komma tillbaka till ver. 8.4?
Med förhoppning om en snabbt svar. Mvh/hasse
2020-11-18
Hej, sitter det någon på supporten idag, eller . . . . . . . Mycket tacksamt för att få svar på mina frågor. Vi sitter bara och väntar på att få support. Vi måste komma vidare med en hel del arbete före helgen och nu är det fredag i morgon . . . . . KOM IGEN NU !!!! / Hasse

HansaWorld support Nordics
2020-11-20
Hei.

Kan du prøve logge inn på mystandard og velge "revert to previous version", da skal du bli nedgradert til tidligere verjson.

Si ifra hvis det er noen spørsmål.

Mvh
2020-11-22
Skrivet av:HansaWorld support Nordics10:56 20 Nov 2020
Hei. Kan du prøve logge inn på mystandard og velge "revert to previous version", da skal du bli nedgradert til tidligere verjson. Si ifra hvis det er noen spørsmål. Mvh
Detta fungerar inte då revert to previous version är nedtonat (grå-markerat).
Bättre bud!

Mvh/hasse
2020-11-24
Vad är det som gör att det varenda gång tar så förb. ..at lång tid att få support?

Nu sitter vi alla och bara väntar på support och har gjort så sedan i Fredags förra veckan och bara väntar och väntar och hoppas på att kanske få komma med, på nästa dragning, för ni har väl inte dragning varje dag, eller??

Varför kan ni inte göra någonting åt detta problem som kostar företagen en massa onödiga pengar.

KOM IGEN NU!!!
/hasse
Vxl 08/594 699 90
HansaWorld support Nordics
2020-11-25
Hei.

Da anbefaler jeg og oppdatere maskinene som bruker standard økonomi. Evt. kan en konsulent kanskje lage en ny installasjon til dere, har dere aktive subscriptions i marketplace?

Mvh
2020-11-25
Skrivet av:HansaWorld support Nordics14:13 25 Nov 2020
Hei. Da anbefaler jeg og oppdatere maskinene som bruker standard økonomi. Evt. kan en konsulent kanskje lage en ny installasjon til dere, har dere aktive subscriptions i marketplace? Mvh
Hej och tack för svar.
Då frågar jag vilken ver. på Mac OS måste jag ha för att kunna köra ver. 8.5.

Mhh/hasse
2020-11-25
Skrivet av:Sollentuna Markis Center AB15:14 25 Nov 2020
Hej och tack för svar. Då frågar jag vilken ver. på Mac OS måste jag ha för att kunna köra ver. 8.5. Mhh/hasse
Har själv hittat svaret Yosemite eller senare, dvs MAC OSX 10.10 och framåt, om nu detta stämmer??

Mvh/hasse
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.