Reset passord
2020-09-18
Hei.
Jeg kommer ikke inn i min Standard Accounts, som jeg lastet ned for noen uker siden. Blir bedt om et passord jeg ikke husker hva er og når jeg velger "reset password" får jeg beskjed om at e-mail er feil. Kan noen kontakte meg slik at jeg får tilgang til systemet igje?
Mob:+47 90993935

Ved innlogging, skal StandardID være USER1 eller e-mailadresse: knut.holmann@jm.no ?
2020-09-21
Hei.Kan jeg få svar på denne?
2020-09-28
Hi. I need some help to reset my password for email: knut@holmann.no
I downloaded Standard Accounts some weeks ago and now I can not get back into the system.
I think I registered with the email: knut@holmann.no, but I can not reset my password (which I forgot) with this emailadress. Can you please help me with this?
Regards

Knut
Stefan Rönnbäck
2020-10-08
Skrivet av:12:55 28 Sep 2020
Hi. I need some help to reset my password for email: knut@holmann.no I downloaded Standard Accounts some weeks ago and now I can not get back into the system. I think I registered with the email: knut@holmann.no, but I can not reset my password (which I f
Hej! Jag har exakt samma problem. Jag kommer inte in till mitt företag. Min e-postadress är s.ronnback@gmail.com och trots att jag kör rutinen för glömt lösenord kommer jag inte in i mitt företag ”Företagarna i Luleå”

Hjälp mig!
HansaWorld support Nordics
2020-10-09
Hei.

Dere kan bruke denne linken for å bli tilsendt nytt passord:

https://standard-id.hansaworld.com/reset-password

Vi har ikke tilgang på deres passord, men så lenge dere han en registrert konto med epost kan dere be om nytt via linken ovenfor.

Mvh
Stefan Rönnbäck
2020-10-10
Skrivet av:HansaWorld support Nordics14:32 9 Okt 2020
Hei. Dere kan bruke denne linken for å bli tilsendt nytt passord: https://standard-id.hansaworld.com/reset-password Vi har ikke tilgang på deres passord, men så lenge dere han en registrert konto med epost kan dere be om nytt via linken ovenfor. M
Har provat massor av gånger rutinen för glömt lösenord. Får svar att det är fel på användaren eller lösenordet. Det fungerar ej att byta lösenord.
Jag har använt Hansaworlds olika produkter i minst 20 år. Fungerar ofta ganska bra. Massor av olika buggar som man får försöka leva med. Men nu finns massor av bokföringsprogram som går på MAC. Lämnar Hansa åt sitt öde!
HansaWorld support Nordics
2020-10-14
Får du en mail om å resette passord?

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.