Kommer ej in i systemet
Hyperbarox AB
2018-04-04
Hej
Jag var utomlands o var tvungen att avinstallera programmet.
Jag har laddat ner programmet, men kan inte komma in.
Ej heller via my standard. hansaworld.com/mystandard-
Kan ni hjälpa! Tack
Hypervarox AB
Mvh/Rita
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Per15:19 4 Apr 2018
Hej.

Laddade du ner Standard Ekonomi från MyStandard eller från någon hemsida (standardinstall.com eller standard-accounts.com)?

Ifall du redan har ett företag i molnet i MyStandard så skall du ladda ner ny Standard Ekonomi från MyStandard.

Gör såhär:
1. Gå till Mystandard, logga dig in.
2. Se till så att servern är "running" om inte välj "Start"
3. Gå vidare till "Connect" och välj att ladda ner klient.

Använder du Mac så måste du lagra den nya klienten på en nyskapt mapp på skrivbordet, lägg den alltså inte i "Applications" då du troligen redan har en klient där, och det blir då konflikt ifall du lägger en till där.
Alternativt kan du ta bort den som redan ligger i "Applications"

Starta upp klienten och prova ifall det fungerar bättre.

Mvh.

Per
HansWorld Support
Per
2018-04-04
Hej.

Tack för ditt meddelande.

Varifrån laddade du ned programmet?

Kommer du inte in på mystandard.hansaworld.com heller?
Står det att du får fel lösenord? Har du prövat att klicka på "Glemt passord" ?
Hyperbarox AB
2018-04-04
hej
nu kommer jag in på my standard, och jag ser att mitt företag är "running" men jag når dt fortfarande ej, står att servern är upptagen?
Mvh
Det här svaret är korrekt:
Per
2018-04-04
Hej.

Laddade du ner Standard Ekonomi från MyStandard eller från någon hemsida (standardinstall.com eller standard-accounts.com)?

Ifall du redan har ett företag i molnet i MyStandard så skall du ladda ner ny Standard Ekonomi från MyStandard.

Gör såhär:
1. Gå till Mystandard, logga dig in.
2. Se till så att servern är "running" om inte välj "Start"
3. Gå vidare till "Connect" och välj att ladda ner klient.

Använder du Mac så måste du lagra den nya klienten på en nyskapt mapp på skrivbordet, lägg den alltså inte i "Applications" då du troligen redan har en klient där, och det blir då konflikt ifall du lägger en till där.
Alternativt kan du ta bort den som redan ligger i "Applications"

Starta upp klienten och prova ifall det fungerar bättre.

Mvh.

Per
HansWorld Support
Hyperbarox AB
2018-04-06
Skrivet av:Per15:19 4 Apr 2018
Hej. Laddade du ner Standard Ekonomi från MyStandard eller från någon hemsida (standardinstall.com eller standard-accounts.com)? Ifall du redan har ett företag i molnet i MyStandard så skall du ladda ner ny Standard Ekonomi från MyStandard. Gör
Tack Per för hjälpen. Nu fungerar allt igen.

Mvh
Rita
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.