Hansa doesn't start
ReklamUtveckling Colin AB
2017-06-11
Startar server, vänligen vänta. INGET HÄNDER.

Har prövat start o restart via support på nätet.
Det regnar. Jag kan jobba nu. VARFÖR FUNKAR DET INTE???
Med vänlig hälsning,

Lena Collin
Edwin
2017-06-11
Hej Lena,

Jag kan inte se att någonting ska vara fel men jag har bett våra tekniker att titta närmare på problemet. Om du startar om klienten, får du samma resultat då?

Med vänliga hälsningar

Edwin

HansaWorld
2017-06-11
Skrivet av:Edwin13:53 11 Jun 2017
Hej Lena, Jag kan inte se att någonting ska vara fel men jag har bett våra tekniker att titta närmare på problemet. Om du startar om klienten, får du samma resultat då? Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld
Funkar inte trots restart!
Lena
Edwin
2017-06-13
Skrivet av:ReklamUtveckling Colin AB14:18 11 Jun 2017
Funkar inte trots restart! Lena
Hej igen Lena,

Kan du komma in i systemet nu? Våra tekniker har jobbat med servrarna under gårdagen.

Mvh

Edwin
2017-06-13
Skrivet av:Edwin07:32 13 Jun 2017
Hej igen Lena, Kan du komma in i systemet nu? Våra tekniker har jobbat med servrarna under gårdagen. Mvh Edwin
He igen Edwin

Ja, igår kom jag äntligen in.
Jag är inte så ofta inne standard accounts. Är det därför det ofta inte funkar när jag väl går in?

Med vänlig hälsning,
Lena
Edwin
2017-06-13
Skrivet av:ReklamUtveckling Colin AB08:26 13 Jun 2017
He igen Edwin Ja, igår kom jag äntligen in. Jag är inte så ofta inne standard accounts. Är det därför det ofta inte funkar när jag väl går in? Med vänlig hälsning, Lena
Skönt att höra att det fungerar. Det ska inte ha någon påverkan att du inte använder systemet speciellt ofta. Vi uppskattar att du uppmärksammar oss på de problem du upplever då det hjälper oss att förbättra programmet och de bakomliggande rutinerna.

Med vänliga hälsningar

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.