Förlängning av utgången produkt
Ella Argale
2016-10-03
Vi har fått ett mail om att vårt avtal avslutas 30/9 2016 (hansa enterprise). Vi fick då en offert med erbjudande om Standard ERP eller att förlänga vårt nuvarande avtal 3 månader, faktura var bifogad. Jag har otaliga gånger försökt maila sverige@hansaworld.com för att få svar på frågor ang. offerten, jag har ännu inte fått något svar.Vi valde att betala in faktura för perioden okt-dec så att vårt avtal förlängs ytterligare 3 månader.
Nu är Hansa Enterprise i begränsat läge och när jag försöker hämta databasnyckel får jag meddelandet "På grund av licensreglerna kan du endast skapa en nyckel som gäller fram till 2016-09-30". Hur gör jag för att lösa detta så att vårt avtal löper på?
Jani Venho
2016-10-06
Hej,

gällande fakturor och avtalsärenden vänligen ring till vår fakturering för att få databasnyckeln hämtad igen.

Mvh

Jani Venho /HansaWorld
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.