Flera företag?
Marknadsservice
2015-11-05
Jag har två företag som jag ska sköta bokföringen för, dels min enskilda firma och dels min sambos AB. Men när jag tankade hem programmet och började lägga in uppgifter så fick jag meddelandet att fler företag inte var tillåtna. Trots att er support sa att det var inge problem att sköta bokföringen för fler företag.

i det gamla hederliga Books kan jag ju ha 4 företag aktiva (vilket var bra när jag tidigare var kassör i två föreningar också).

Hur läser jag detta problem?
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Mikael10:57 22 Nov 2017
Hejsan,

Problem löst i senare uppdateringar.

MvH
Mikael
HansaWorld
Birgitta Forsell
2015-11-16
Birgitta Forsell
2015-11-16
Hej igen Marknadsservice,
Verkar som vi har gemensamma problem. Jag har två företag i Books och fyra i First Office Pro som jag vill lägga över i Standard Ekonomi. Jag har fått information om att man kan ha "hur många föreatg som helst", men har hitintills inte ens lyckats ladda ner ett fungerande program.

Och supporten lyser med sin frånvaro.

Reaktor
2016-01-30
Jag har identiskt problem. Telefonsupporter svarar inte. Två olika mail som skickats in hjälper inte. Vilket skämt till företag!
Marknadsservice
2016-01-30
Jag har bytt till e-conomic.se

De har svensk support som har ringt upp mig och frågat om allt fungerar till belåtenhet. Jag använder 2 olika inloggningar till mina 2 företag och betalar tror jag ca 199:-/månad och företag (ett AB och en enskild firma). Kostar lite mer än vad Hansbook har gjort men efter att ha kollat på olika alternativ så kändes det här bäst och hittills är jag jättenöjd.
Det här svaret är korrekt:
Mikael
2017-11-22
Hejsan,

Problem löst i senare uppdateringar.

MvH
Mikael
HansaWorld
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.