Registrering ver "Utanför angivna serier"
2023-12-18
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Hej,
Vid registrering av verifikat i nytt år går inte verifikatet att spara. "Utanför angivna serier" anges. Har registrerat nytt räkenskapsår och rapporteringsperioder i Model redovisning samt system.

MVH
Raoul
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Bror-Erik12:57 15 Jan 2024
Hejsan,

ursäkta att det tog en tid att svara.
Problemet du beskriver beror på att du borde ha nummerserier aktiverade i programmet. du har angivna nummerserier och nu när du försöker spara så finns det inga
Mvh, Bror-Erik
2023-12-21
Hej,

Inväntar fortfarande svar på ovanstående från 12 dec , tack.

Raoul
2023-12-21
Skrivet av:10:40 21 Dec 2023
Hej, Inväntar fortfarande svar på ovanstående från 12 dec , tack. Raoul
Jag menar 18 dec
2023-12-21
Skrivet av:10:40 21 Dec 2023
Jag menar 18 dec
Kan det vara problem att köra på Microsoft 365?

Raoul
2024-01-04
Kan ni kolla min status på Standard Accounts
Ännu inget svar sedan 18 december.

Can you please check the status of my account.

Still no reply from you since Dec 18.

Regards
Raoul Lindqvist
Det här svaret är korrekt:
Bror-Erik
2024-01-15
Hejsan,

ursäkta att det tog en tid att svara.
Problemet du beskriver beror på att du borde ha nummerserier aktiverade i programmet. du har angivna nummerserier och nu när du försöker spara så finns det inga
Mvh, Bror-Erik
2024-01-16
Skrivet av:Bror-Erik12:57 15 Jan 2024
Hejsan, ursäkta att det tog en tid att svara. Problemet du beskriver beror på att du borde ha nummerserier aktiverade i programmet. du har angivna nummerserier och nu när du försöker spara så finns det inga Mvh, Bror-Erik
Hej
När jag lämnar nr tomt och när jag sparar kommer ett automatiskt nummer 20200001 upp som första verifikatnummer för räkenskapsåret 2023? Om jag själv fyller i Nr 1 anger den att det ligger utanför angivna serier. Kan inte se hur man aktiverar nummerserier i programmet. Bara rapportperioder och räkenskapsår. Detta har alltid funkat tidigare år..

Raoul
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.