problem med att öppna Standard Accounts
Christer Nylund
2018-05-14
Hej!

När jag skulle öppna Standard Accounts dröjde det, och dröjde varpå jag gick till aktivitetshanteraren och stängde programmet och gjorde försök att öppna det på nytt, men lyckades inte. I stället kom det text som jag skickar här. Vad skall jag nu göra?
Måste jag ladda ner programmet på nytt? Vårt kundnummer är 1158310. Hälsningar Christer
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Per10:48 15 Maj 2018
Hej.

Tack för ditt meddelande.

Jag har undersökt din server och rekommenderar att du uppdaterar servern för att sedan ladda ner en ny klient:

1. Gå till mystandard.hansaworld.com och logga in med Standard ID + lösenord (samma som du använder för att logga in på Standard Ekonomi)

2. Gå till "Update version" välj Country-Sweden och version 8.4 2018-03-21. Se till att servern uppdateras klart.

3. Se till att servern är uppe och går genom att trycka på "Start"

4. Gå till "Connect" och välj att ladda ner en ny klient. Gör detta.

5. Starta upp klienten och prova att logga in på programmet igen.

Mvh.
Per

HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
Per
2018-05-15
Hej.

Tack för ditt meddelande.

Jag har undersökt din server och rekommenderar att du uppdaterar servern för att sedan ladda ner en ny klient:

1. Gå till mystandard.hansaworld.com och logga in med Standard ID + lösenord (samma som du använder för att logga in på Standard Ekonomi)

2. Gå till "Update version" välj Country-Sweden och version 8.4 2018-03-21. Se till att servern uppdateras klart.

3. Se till att servern är uppe och går genom att trycka på "Start"

4. Gå till "Connect" och välj att ladda ner en ny klient. Gör detta.

5. Starta upp klienten och prova att logga in på programmet igen.

Mvh.
Per

HansaWorld Support
Christer Nylund
2018-05-15
Skrivet av:Per10:48 15 Maj 2018
Hej. Tack för ditt meddelande. Jag har undersökt din server och rekommenderar att du uppdaterar servern för att sedan ladda ner en ny klient: 1. Gå till mystandard.hansaworld.com och logga in med Standard ID + lösenord (samma som du använder fö
Tack!!
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.